Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

update des fuegos

Pablo Picasso

New Member
Joined
Jan 29, 2017
Messages
4
Sérieusement depuis l'update des unités les fuegos sont rendus les pires unités. Beaucoup RAGENT (dont moi) le premier de cet update. J'ai mis une bonne somme d'argent sur ce jeu et maintenant je le regrette très amèrement. j'ai tout mis en fonction des fuegos et maintenant je me retrouve avec des unités très amoindries! Vous croyez avoir équilibré les unités mais ce n'est pas le cas. Tout le cartel dont je fais parti disent la même chose.... et ils ne se servent pas nécessairement de ces unités.

Ce sont juste les gordos et camions armés qu'il fallait augmenter. Pas baisser les fuegos! tenez le pour dit, à moins d'un rollback des fuegos plus JAMAIS je met de l,argent sur ce jeu.
 
Last edited by a moderator:

Serge

Well-Known Member
Joined
Apr 13, 2017
Messages
240
TLDU : Make fuego's good again, since the update they are rubbish, i spent lots of money on this game and i regret it, F you devs, you wont be getting my money again unless u fix my fuegos
 

Yeo

Member
Joined
Apr 11, 2017
Messages
38
Even with the Fuego nerf, they still seem strong as ****.

A member in my cartel runs full fuegos and he single handedly takes down compounds in one attack during wars. We are mid 30's level.

I am 39 and would be lucky to take down 3-4 towers in three attacks with flacos and rpg against the same compounds.
 
Top