Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

31k a 0 de oro

Jaime Polanco

New Member
Joined
Jul 20, 2017
Messages
7
Quiero saber cual Fue La razón de haberme quitado todo el oro que tenía tenia 31xxx y me dejaron en 0... favor de checar de lo contrario den de baja la cuenta pero devuelvanme todo el dinero que invertido
 

Marv

Banned
Joined
May 2, 2017
Messages
335
Quiero saber cual Fue La razón de haberme quitado todo el oro que tenía tenia 31xxx y me dejaron en 0... favor de checar de lo contrario den de baja la cuenta pero devuelvanme todo el dinero que invertido
Cheating?:p
 

HoustonHardHitter

New Member
Joined
Jul 20, 2017
Messages
5
Quiero saber cual Fue La razón de haberme quitado todo el oro que tenía tenia 31xxx y me dejaron en 0... favor de checar de lo contrario den de baja la cuenta pero devuelvanme todo el dinero que invertido
Can u please type this in English I understood some of the words and would like to know what all the others are...I think I'm having the same problem u are if I read that right....thanks
 

MR.Gautbands

Member
Joined
May 16, 2017
Messages
51
so whats the point of dling it in Spanish.....Tgey barely reply back in inglish n done nothing about 0the problems..i doubt Spanish typing wpuld make it better....esta jodido el jale
 
Top