Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Support problems

Does FTX support help you?

  • No

  • Yes


Results are only viewable after voting.

gloock2

New Member
Joined
May 17, 2017
Messages
26
I written about my problem to your support, here is what i get in answer:

I didn't understand what they answered, so i decide check the link they give me and it becomes even worst, i try log with this forum account info and it's doesn't match so i decide create new account just to get answered by urs support and guess what?

I personally didn't registered here and i didn't receive any email from this web page..
I reported like 4 problems to support and i get answer once and this is how ur support answer looks like..
 

Chase - FTX Games

Administrator
Joined
Jul 3, 2013
Messages
1,062
Our team will answer support emails with no need for extra steps - their responses will come to your email address given, or within the game's support channel. I'm sorry of the waits are longer than you like - we are working on improving that!
 

Claude

New Member
Joined
Dec 30, 2017
Messages
7
bonjour, je suis dans le même cas, perte de progression depuis un mois, les incidents Sont automatiquement fermés sans jamais y répondre, c'est lamentable.
 

April - FTX Games

Administrator
Staff member
Joined
Apr 1, 2019
Messages
700
Hello @Claude. Could you please send me a private message with the email address you used to contact support so that I may look into this personally for you? Thank you!
 

Claude

New Member
Joined
Dec 30, 2017
Messages
7
Bonjour, a quelle adresse voulez-vous que je vous envoie mon adresse mail
 

Claude

New Member
Joined
Dec 30, 2017
Messages
7
Bonjour Mr avril,

Comme ce site M'empêche de vous envoyer mon adresse mail, Je suppose que vous avez pris connaissance de tous les incidents à moins que vous N'y ayez pas accès, en voici un pour que vous ayez déjà mon adresse mail #377440
Bonne journée à Vous.
 

April - FTX Games

Administrator
Staff member
Joined
Apr 1, 2019
Messages
700
Hello @Claude and thank you for providing your email address. Our spam filter tends to catch email addresses, so the best way to list them is as test[@]Gmail or something similar. My apologies for that.

I have found your contacts with our support team and can see that they are doing their best to assist you. We do not recommend holding more than one account on the same device as it is very easy to overwrite progress (as you have experienced). Please continue to provide our support team with the information they request and they'll be happy to assist you. Thank you.
 

Claude

New Member
Joined
Dec 30, 2017
Messages
7
Bonjour Mr avril,
Merci pour cette Réponse, afin de résoudre ce problème pouvez-vous me mettre en contact avec la personne Qui s'en occupera, la Communication est primordiale, j'attends ses questions et surtout ses réponses. Dans un premier temps J'envoie à MR Daria ce que je reçois ce matin en me connectant sur le compte Google play, ce compte devrait récupérer la progression de theclo du cartel mounette.
Merci d'avance pour votre réponse
 

Claude

New Member
Joined
Dec 30, 2017
Messages
7
Bonjour Mr AVRIL, L'incident est une fois de plus clôturé mais toujours pas résolu, n'y a T-il pas une personne qui communique dans cette équipe de SUPPORT ? J'avais posé une question concernant le compte lié à Facebook car je retrouve la même progression dans Google play, PEUT-on supprimer la progression dans Google play étant donné que cet id est liè à Facebook. Merci d'avance pour votre réponse.

Suivi a l'incident clôturé.
Bonjour, une fois de plus vous cloturez cet incident sans être résolu, et sans jamais communiquer. De plus vous avez supprimé un de mes deux comptes Google play sans rien demander. Allez-vous vous décider à donner du support en posant les bonnes questions mais surtout en lisant et RÉPONDANT AUX QUESTIONS.
Merci pour votre compréhension.
 

Claude

New Member
Joined
Dec 30, 2017
Messages
7
Bonsoir Mr April, rien ne change, le support ne communique toujours pas, il ferme les incidents et le problème n'est toujours pas solutionné.
Pouvez-vous me transférer aux développeurs de ce jeu ou à un support qui est capable de répondre aux questions.
Bonne soirée à vous.
 

April - FTX Games

Administrator
Staff member
Joined
Apr 1, 2019
Messages
700
Hello @Claude, we on the community team do not have the tools needed to restore lost progress on accounts. Our support team has been viewing and responding to all of your tickets, so please continue to work with them to solve your request.
 
Top